Rólunk

About us rosette image

Ha mosogatásról és minden ezzel kapcsolatos dologról van szó, mi folyamatosan arra törekszünk, hogy Ön bámulatos eredményeket érjen el.

Mi vagyunk a világ első számű gépi mosogatószer márkája, és már több mint 60 éve a világ élvonalába tartozunk az automata mosogatásban.

Finish termékcsaládunkat több gyártó cég ajánlja, mint bármelyik másik mosogatószer márkát. Ennek ellenére itt még nem állunk meg.

Évről évre szeretnénk fejlődni abban, hogy egyre jobb termékekkel biztosítsuk Önnek és családjának a tökéletes tisztaságot és fantasztikus ragyogást.

AegBekoBoschElectroluxSiemensZanussi

 

 

 

Finish® a világ egyik legnagyobb márkája az automata gépi mosogatásban. Célunk, hogy segítsük az embereket abban, hogy edényeik a lehető legtisztábbak legyenek.

Vinatge Finish Product image

Történetünk
A Finish globális piacvezető, és nagy múltra tekint vissza az elsőségben.

Az amerikai Economics Laboratory 1953-ban jött létre. A Finish® akkor lett a vállalaté, amikor J.A. Benckiser megvásárolta az Eco-lab Inc cég Fogyasztási Cikkek divízióját 1987-ben.

Az 1950-es évek elejére az öntött műanyag tányérok használatának egyre nagyobb elterjedése számos problémát jelentett. A kávé okozta elszíneződések és foltok, amelyeket a lassú szárítás okozott, gyakori problémának számítottak, amely lehetőséget adott a megfelelő termék kidolgozására. A tejipar igényeinek beható tanulmányozásával az Eco-Lab kifejlesztett két terméket, amelyek hamarosan fontos szereplőivé váltak a háztartási mosogatásnak. Ezek voltak az Electrasol®, és az új prémium termék: a Finish®. A Finish® mára a világ vezető márkája az automata gépi mosogatásban.

Szintén nagy múltra tekintünk vissza az elsőségben is. Az első biológiai mosogatóport 1969-ben, az első kétrétegű tablettát 1995-ben, a híres, piros közepű Powerball-t 1999-ben fejlesztettük ki. Az első három kamrás kapszula pedig a 21. század szülötte.
Márkánkat ma már világszerte több mint 40 országban használják.

Legfontosabb piacaink: USA, Kanada, Egyesült Királyság, Olaszország és Németország. Egyre növekszik a jelenlétünk a fejlődő országokban, mint például a közel-keleti országokban, Dél-Afrikában és Japánban.